W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Oto występujące najczęściej pytania i odpowiedzi podczas kontaktu z nami

  • 1

    Różnica między internetem radiowym, światłowodowym a LTE

    …..

  • 2

    Jak długo czeka się na instalację

    Maksymalny czas instalacji radiowej to 7 dni

  • 3

    Jakie są różnice w łączu klienckim a biznesowym?

    • całodobowy monitoring połączenia
    • pomoc techniczna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
    • bardzo krótki czas reakcji serwisu SLA – Service Level Agreement
    • indywidualny opiekun handlowy
    • symetryczna lub niesymetryczna przepustowość upload/download
  • 4

    Nie uzyskuje parametrów łącza które mam w umowie

    W przypadku uzyskiwania niższych prędkości niż posiada wykupiona usługa w pierwszej kolejności należy sprawdzić czy używany router jest w stanie osiągać parametry których oczekujemy. Należy w szczególności podłączyć się bezpośrednio kablem do urządzenia i wtedy sprawdzić parametry łącza. Jeśli dalej są niższe niż powinny być prosimy o kontakt z BOK

  • 5

    Mam słaby zasięg Wifi w domu

    Sygnał wifi najlepiej propaguje się w otwartej przestrzeni oraz przy widoczności optycznej punktu nadawczego i odbiornika. Wszelkie przeszkody w postaci ścian wprowadzają duże tłumienie wiązek sygnału od punktu nadawczego do odbiornika oraz od odbiornika do punktu nadawczego
    Rozwiązaniem problemu jest stosowanie więcej niż jednego punktu nadawczego, tak aby zmniejszyć odległość między odbiornikiem a stacją bazową. Jeżeli nie ma wybudowanej sieci w budynku polecamy urządzenia PLC używającej sieci elektrycznej do transmisji sygnału między urządzeniami. Dzięki czemu możemy rozmieścić dodatkową stację bazową bliżej odbiorników ze słabym sygnałem.

  • 6

    W jakim czasie usuwamy awarię?

    Awarie głównych nadajników sa usuwane niezwłocznie w pierwszej kolejności, bezpośrednio u klientów staramy się w ten sam dzień, maksymalnie w następny dzień roboczy

  • 7

    Mam umowę na dostęp radiowy, a chce światłowodowe połączenie. Co mam zrobić?

    Jeśli mamy możliwość podpięcia się do sieci światłowodowej Fiberlink wystarczy skontaktowac się z BOK. Ustalamy taryfę ( nie mniejsza niż umowa radiowa) i termin instalacji światłowodu, w tym dniu podpisujemy nową umowę na okres 12 lub 24 miesięcy, stara automatycznie traci ważność

  • 8

    Przeniesienie numeru telefonicznego do Waszej sieci, jak to zrobić?

    Przeniesienie numeru do innego operatora to prosta i bezpłatna operacja.
    Prawo telekomunikacyjne umożliwia Abonentom zmianę operatora telefonii stacjonarnej lub komórkowej z jednoczesnym zachowaniem dotychczasowego numeru telefonu. Należy rozpocząć od złożenia wniosku w siedzibie Fiberlink wraz z dostarczeniem ostatniej faktury. Na podstawie udzielonego pełnomocnictwa dokonujemy formalności w ciągu 7 dni roboczych, po czym podpisujemy umowę z wybrana taryfą