Kierownik Biura Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:

  • organizacja i nadzorowanie pracy telefonicznego oraz stacjonarnego Biura Obsługi Klienta,
  • zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,
  • wyznaczanie i rozliczanie zadań realizowanych przez BOK,
  • staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem w podległym obszarze,
  • nadzór nad: relacjami z klientem, dokumentacją związaną z obsługą klienta, realizacją zawartych umów,
  • sporządzanie niezbędnych raportów i statystyk.

Wymagania:

  • minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu BOK lub działem handlowym,
  • umiejętność budowania i motywowania zespołu,
  • łatwość podejmowania decyzji,
  • odpowiedzialność,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji,
  • zdolność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • opiekę medyczną PZU,
  • spotkania oraz wyjazdy integracyjne,
  • wynagrodzenie ustalane na podstawie posiadanego doświadczenia.
APLIKUJ

Masz pytania? Napisz do nas