Sekretarz/Sekretarka Biura w Krakowie (część etatu)

Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie dokumentów i materiałów dla Zarządu
  • Prowadzenie bieżącej ewidencji oraz koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących
  • Archiwizowanie dokumentacji
  • Odpowiedzialność za efektywny przepływ informacji
  • Załatwianie bieżących spraw administracyjnych i biurowych
  • Przyjmowanie gości w siedzibie firmy zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Dbanie o pozytywny wizerunek zarówno sekretariatu jak i firmy
  • Organizowanie, przygotowywanie i obsługa spotkań (w tym przygotowanie sali spotkań i obsługa gości)
  • Zaopatrzenie w materiały biurowe i spożywcze

Wymagania:

  • Dokładność, punktualność, dobra organizacja pracy
  • Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Wysoka kultura osobista
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Wykształcenie min. średnie
  • Prawo jazdy kat. B
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane

Oferujemy:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjną i stabilną pracę w młodym zespole
  • Dobrą atmosferę młodego zespołu
  • Bezpłatne korzystanie z naszych usług
  • Pakiet medyczny LUXMED
  • Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe.
Aplikuj

Masz pytania? Napisz do nas