Znajdziesz tutaj szczegółowe informacje na temat zwrotu sprzętu.
Użyczony sprzęt należy zwrócić w momencie rezygnacji z naszych usług lub dokonanych zmian w ich rodzaju w terminie do 14 dni od daty zakończenia umowy / wprowadzenia zmian w umowie.
Bezpłatnie
Paczkomat InPost
Status przesyłki sprawdzisz pod adresem https://twoj.inpost.pl/ po podaniu numeru przesyłki, który dostałeś e-mailem/SMS-em.
Dostarczenie do oddziału
Sprzęt można zwrócić, dostarczając go do wybranego oddziału firmy Fiberlink Sp. z o.o.
Odpłatnie
Demontaż i odbiór sprzętu przez technika
Sprzęt może zostać zdemontowany i oddany technikowi w miejscu świadczonej usługi.
Koszt takiej usługi wynosi 100 zł brutto
Wysyłka kurierem / Pocztą Polską
Sprzęt może zostać wysłany poprzez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
Stawki są regulowane według cenników poszczególnych przewoźników
W wypadku braku zwrotu sprzętu, naliczona zostaje opłata zgodna z obowiązującą umową.