Zwrot sprzętu

Znajdziesz tutaj szczegółowe informacje na temat zwrotu sprzętu.

  1. Dlaczego i w jakim terminie należy zwrócić sprzęt?

Użyczony sprzęt należy zwrócić w momencie rezygnacji z naszych usług lub dokonanych zmian w ich rodzaju w terminie do 14 dni od daty zakończenia umowy / wprowadzenia zmian w umowie.

  1. W jaki sposób można zwrócić sprzęt?

 

Bezpłatnie

Paczkomat InPost

  1. Wypełnij formularz na stronie https://szybkiezwroty.pl/FIBERLINK
    W polu Numer Zamówienia wpisz ID / NUMER KLIENTA
    Na podany przez Ciebie e-mail oraz numer telefonu otrzymasz kod zwrotu do wykorzystania w wybranym przez Ciebie Paczkomacie.
  2. Teraz możesz spakować sprzęt, dołączając jednocześnie do paczki informacje weryfikacyjne (numer klienta lub dokładne dane na które zawarta jest umowa). Następnie, odpowiednio zabezpieczając, oznacz ją wygenerowanym kodem zwrotu i nadaj w Paczkomacie.
  3. Potwierdzenie nadania wysyłane jest wiadomością e-mail  lub SMS.
  4. Wymiar paczki nie powinien przekroczyć 41 x 38 x 64 cm.
    Jeżeli nie jest to możliwe – prosimy wybrać inną metodę zwrotu.

Status przesyłki sprawdzisz pod adresem https://twoj.inpost.pl/ po podaniu numeru przesyłki, który dostałeś e-mailem/SMS-em.

Dostarczenie do oddziału

Sprzęt można zwrócić, dostarczając go do wybranego oddziału firmy Fiberlink Sp. z o.o.

  1. Tadeusza Ważewskiego 17, 30-499, Kraków
  2. Adama Mickiewicza 113, 32-050 Skawina
  3. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 32-020 Wieliczka ( Galeria NaCl )

 

 Odpłatnie

Demontaż i odbiór sprzętu przez technika

Sprzęt może zostać zdemontowany i oddany technikowi w miejscu świadczonej usługi.
Koszt takiej usługi wynosi 100 zł brutto

Wysyłka kurierem / Pocztą Polską

Sprzęt może zostać wysłany poprzez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
Stawki są regulowane według cenników poszczególnych przewoźników

  1. Co w wypadku gdy sprzęt nie zostanie zwrócony ?

W wypadku braku zwrotu sprzętu, naliczona zostaje opłata zgodna z obowiązującą umową.

Masz pytania? Napisz do nas