Obecnie dostęp do Internetu to standard, bez którego ciężko jest funkcjonować. Rachunki, bankowość mobilna, zakupy internetowe, praca i życie towarzyskie – jesteśmy mobilni w każdej sferze, dlatego kluczowe jest, aby sam proces instalacji stacjonarnego internetu światłowodowego lub internetu radiowego był szybki i prosty.
Internet światłowodowy? Internet radiowy? Wszystkim tym zajmujemy się od roku 2005 i jest to coś, na czym się znamy. Swoim zasięgiem obejmujemy powiat krakowski, myślenicki, wadowicki, wielicki i bocheński. Dostarczamy usługi internetowe i telekomunikacyjne zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych.
Jesteśmy elastyczni i dopasowujemy pakiety tak, aby jak najlepiej spełniały potrzeby naszych klientów. Rozległa sieć światłowodowa, wspomagana przez nadajniki radiowe i długi zasięg oraz intensywna rozbudowa naszej sieci powodują, że jesteśmy w stanie podłączyć do Internetu coraz więcej abonentów, którzy do tej pory mogli liczyć co najwyżej na słabej jakości internet komórkowy.
Każdemu klientowi staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i najlepsze, dostosowane do jego potrzeb rozwiązania technologiczne. Dokonując wyboru, możesz konfigurować pakiety i opcje dostępu do internetu światłowodowego i internetu radiowego. Jak wygląda proces instalowania internetu w Fiberlink?
Nieważne, czy wiesz już, czego oczekujesz, czy dopiero szukasz idealnej opcji– chętnie pomożemy. Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz kontaktowy, abyśmy mogli przedstawić Ci naszą ofertę. Możesz także skorzystać z naszego konfiguratora, gdzie wybierasz odpowiednie dla siebie usługi.
Staramy się jak najszybciej kontaktować się z klientami. Odpowiadamy na każde zgłoszenie wysłane za pośrednictwem formularza. Jeśli zdecydujesz się na połączenie telefoniczne, wszystkie informacje przekażemy Ci od razu.
Kolejnym i jednocześnie jednym z najbardziej istotnych kroków jest zdalne sprawdzenie, czy podłączenie internetu w mieszkaniu, domu lub biurze klienta jest możliwe. Sprawdzamy zasięg naszej sieci, możliwości techniczne i szacujemy, kiedy możemy rozpocząć instalację. W wyjątkowych sytuacjach, gdy jest niezbędne rozpoznanie w terenie, wysyłamy do klienta technika, który sprawdzi kwestie techniczne na miejscu.
Zaraz po tym, jak zdalna weryfikacja potwierdzi, że instalacja internetu u klienta jest możliwa, podpisujemy umowę. Od jakiegoś czasu ze względu na sytuację epidemiologiczną podpisanie umowy jest możliwe na trzy sposoby:
• osobiście w jednym ze stacjonarnych Biur Obsługi Klienta,
• korespondencyjnie,
• on-line poprzez nasz Panel Klienta.
Kolejnym krokiem jest umówienie terminu instalacji. Zawsze staramy się uzgodnić datę i godzinę zgodne z preferencjami Klienta. Robimy również wszystko, abyś nie musiał długo czekać na swój nowy internet.
Sam przyłącz internetu różni się nieco w zależności od rodzaju technologii za pomocą której dostarczany będzie sygnał. Jeśli jest to internet światłowodowy musimy poprowadzić przewód z naszej mufy na kablu magistralnym wprost do Twojego mieszkania, domu lub biura. W przypadku internetu radiowego konieczne jest zamontowanie anteny, która będzie odbierać sygnał z nadajnika radiowego. Po wykonaniu przyłącza testujemy jego działanie i ewentualnie korygujemy, jeśli zajdzie taka konieczność.
Po podpisaniu umowy i wykonaniu instalacji nie zostawiamy Cię bez pomocy! Chętnie przedstawimy Ci również usługi dodatkowe, którymi możesz być zainteresowany.
Na nasze usługi dajemy pełną gwarancję. Możesz być pewien, że jeśli po wykonaniu instalacji coś nie będzie działać tak, jak powinno, postaramy się pomóc tak szybko, jak będzie to możliwe. Jeśli chcesz bliżej zapoznać się z ofertą Fiberlink, zapraszamy do poczytania o naszych pakietach.