Fiberlink od kilkunastu lat oferuje swoim klientom usługi internetowe i multimedialne na terenie województwa małopolskiego. Zarówno klienci indywidualni, jak i firmy czy instytucje mogą skorzystać z różnych pakietów internetu, telewizji i telefonu. Nasza nowa strona internetowa umożliwia zamówienie usług w wygodny sposób, korzystając ze specjalnego konfiguratora Fiberlink.
Fiberlink umożliwia swoim klientom wybór pomiędzy różnymi ofertami internetu, telewizji i telefonu. Aby zamówić usługi, warto skorzystać z konfiguratora dostępnego na stronie fiberlink.pl, który krok po kroku poprowadzi Cię przez różne opcje. Twoim zadaniem będzie tylko określenie, czy dana propozycja Cię interesuje.
W pierwszej kolejności musisz określić, czy jesteś już Klientem Fiberlink, czy dopiero chcesz skorzystać z dostępnych usług. Jeśli jesteś już naszym Klientem, zostaw nam swoje dane. Przygotujemy dla Ciebie ofertę specjalną, poza standardowym cennikiem. Warto zwrócić uwagę na możliwość wyboru preferowanej godziny połączenia – to opcja, która znacznie usprawni kontakt. Jeśli jednak jesteś nowym Klientem, przejdź do kolejnego kroku, którym jest podanie dokładnego adresu miejsca, w którym ma być zrealizowana usługa. W zasięgu naszej sieci znajduje się ponad 121 279 Klientów z Krakowa i okolicznych powiatów: bocheńskiego, krakowskiego, myślenickiego, wadowickiego oraz wielickiego. Następnie możesz określić, jaki rodzaj połączenia Cię interesuje – internet światłowodowy lub radiowy.
Jeżeli jesteś nowym Klientem i interesuje Cię internet światłowodowy, możesz skorzystać z jednej z trzech opcji, różniących się między sobą prędkością pobierania i wysyłania:
Do każdego z powyższych pakietów można dołączyć także usługę telewizji. Konfigurator przedstawia nam następujące opcje:
Jest to oczywiście opcja dodatkowa – możliwy jest także wybór oferty samego internetu. Do każdej oferty z telewizją można ponadto dobrać dodatkowe usługi, między innymi takie jak HBO GO MAXPAK, FilmBox, Cinemax czy multiroom z jednym lub dwoma dodatkowymi telewizorami.
Po wybraniu opcji z telewizją lub samego Internetu, konfigurator proponuje wybór pakietu na telefon. Ponownie mamy do wyboru trzy opcje, a także ofertę bez telefonu. Ostatnią decyzją jest wybranie jednego z dwóch okresów trwania umowy – 12 lub 24 miesiące. Po zaznaczeniu wszystkich usług możesz jeszcze raz przyjrzeć się szczegółom danej konfiguracji i zweryfikować wybrane pakiety, czas umowy oraz łączną cenę usług widoczną w podsumowaniu na dole strony. Nowi klienci mogą skorzystać ze specjalnego bonusu – niższej opłaty przez pierwsze trzy miesiące, po przejściu od innego operatora.
Na sam koniec konfigurator poprosi Cię o przesłanie danych kontaktowych – po wszystkim Twoje zapytanie zostanie przesłane do Fiberlink.
W przypadku internetu radiowego dla nowych klientów konfigurator proponuje trzy opcje, które ponownie różnią się prędkością pobierania i wysyłania:
Następnym krokiem jest wybranie jednego z pakietów połączeń telefonicznych lub oferty bez telefonu. Dostępne czasy trwania umowy pozostają bez zmian i wynoszą ponownie 12 lub 24 miesiące. Po zaznaczeniu odpowiednich opcji możesz zobaczyć podsumowanie wybranej oferty, a następnie wypełnić krótki formularz danych kontaktowych i przekazać zapytanie do operatora.
Osoby korzystające już z oferty Fiberlink mogą dostosować szczegóły swojej umowy lub rozszerzyć ją o kolejne usługi przez kontakt z pracownikami firmy. W tym celu wystarczy wypełnić formularz z danymi kontaktowymi i adresem instalacji usług, dostępny z poziomu konfiguratora. Warto zwrócić uwagę na możliwość wyboru preferowanej godziny połączenia – to opcja, która znacznie usprawni kontakt.